12 Ağustos 2009 Çarşamba

Emel Kürklü: Yazılarınız Hakkında


Siz çok tecrübelisiniz ve olaylara, benim tanıdığım bir çok insandan daha farklı bakabiliyorsunuz. Bu da benim hoşuma giden bir fark. Olayların hem negatif hem de pozitif taraflarını çok iyi görebiliyorsunuz; yani konunun sadece pozitif taraflarını veya karamsar bir şekilde sadece negatif taraflarını görmüyorsunuz ve dengelemeyi iyi biliyorsunuz. Harika bir konuşmanız var ve yazılarınız çok düzgün. Onları okumak, çok keyifli oluyor. Yazılarınız bana çok şey öğretiyor, Çok fazla şey. “Evet, bak ben hiç böyle düşünmemiştim” diyorum. Yazılarınızı okuyunca: “Evet bak ne kadarda haklı” diye düşündüğüm zamanlar çok oluyor.
Teşekkür ediyorum…

-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder