1 Nisan 2011 Cuma

Yusuf İNAN Beyin kitabımla ilgili yorumları

Hocam Merhaba, Daha önce belirttiğim gibi, kitabın ismi dikkatimi çekmişti ve biraz araştırdıktan sonra almaya karar verdim. Yanılmıyorsam kitap 2008 yılında çıkmış. Açıkçası, sık sık internetten kitap satın alan ve kişisel gelişim konularına meraklı olan birisi olarak daha önce farkına varamamış olmam beni şaşırttı. Neyse, geç olsun güç olmasın derler. :) Kitapta, sorunsuz bir hayatın olmadığını ancak bunlara rağmen hayata küsme, bahane üretme, tembel olma gibi lüksümüzün olmadığını gayet iyi bir şekilde dile getirmişsiniz. Birçok kişisel gelişim türünde kitap okudum. Bazen yazar, kafasına hiçbirşey takmadan yaşayan, hiçbirşeyi dert etmeyen, hiç üzülmeyen deyim yerinde ise "polyanna gibi" gösteriyor ve bu bana çok yapmacık geliyor. Çünkü insanın yapısında; üzülmek, ağlamak, dertlenmek vardır. Sizde bu noktayı, kendinizden örnekler vererek, sıkıntılı dönemlerin doğal olduğunu ve bu dönemlerde insanın neleri, nasıl düşünmesi gerektiğini yazmışsınız. Bu yaklaşım bana daha samimi geldi. Ayrıca, anılarınızı ve konuyla bağlantılı olarak bahsetmiş olduğunuz küçük küçük hikayeleri de beğendim. Umarım düşüncelerimi iyi bir şekilde ifade edebilmişimdir çünkü yazmak zordur. Birebir konuşuyor olsak daha birçok noktaya dikkat çekebilirdim. Kabul ederseniz, kısmet olur da İstanbul'a gelirsem, sizi ziyaret etmek isterim. Aynı şekilde birgün olur da Antakya'ya yolunuz düşerse burada bir kardeşiniz olduğunu unutmayın. :) Saygılarımla. Yusuf İNAN
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder